دستورالعمل های برتر طراحی سایت - خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

این آپشن‌ها و امکانات بسیار کارآمد و کاربردی است و پاسخگوی بسیاری از سایت‌های شرکتی و فروشگاهی است.

قالب وودمارت را می توان به عنوان بهترین قالب فروشگاهی وردپرس انتخاب کرد که از هر نظر بررسی شود، بهترین نمره را دریافت می کند.

اطلاعات خود را بنویسید و بر روی «ایجاد وب‌سایت» کلیک کنید. نام و نام خانوادگی را بنویسید. رمز عبور را بنویسید. ایجاد وب‌سایت بازگشت وب‌سایت شما آماده است مشخصات نهایی را انتخاب کنید و وارد بخش مدیریت شوید. عنوان سایت را بنویسید. هدف وب‌سایت شما چیست؟ فروش کالا فروش فایل‌های دانلودی و آموزشی فروش خدمات معرفی شرکت و خدمات آن شخصی و وبلاگ نویسی سایر موارد نوع وب‌سایت را انتخاب کنید. ورود به مدیریت وب‌سایت شما با موفقیت ایجاد شد. در حال انتقال به پنل مدیریت...

علاوه بر  این، حتی اگر امکان جدیدی مورد نظرتان باشد که وجود آن برای سایر کاربران هم مفید باشد، این امکان پس از بررسی و تایید به سامانه فروشگاه ساز ما اضافه خواهد شد.

همه چیز در مورد قالب برای طراحی سایت صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس انواع روش های طراحی سایت طراحی سایت در اردبیل ساده ترین روش طراحی سایت

نام و نام خانوادگی موبایل شما موضوع سایت درخواستی حوزه فعالیت تخصصی شما جزئیات سایت مورد نظر

بله هنوز هم به طراحی سایت حرفه ای در بازار کار نیاز داریم!

پلن اقتصادی طراحی سایت شامل امکاناتی نظیر طراحی صفحه اصلی، طراحی صفحه درباره ما، طراحی صفحه تماس با ما، طراحی صفحه سوالات متداول، طراحی صفحه آرشیو مقالات، طراحی صفحه سینگل مقالات، لینک سازی هدر و فوتر، طراحی هدر و فوتر، پیاده سازی ماژول های مربوط به سئو و دارای پشتیبانی یک ماهه می باشد.

امکان عضویت و ورود برای کاربران امکان تغییر رمز کاربران توسط مدیریت امکان افزودن، حذف، ویرایش و مدیریت کاربران سایت امکان ورود به حساب‌ کاربران بدون نیاز به رمز ورود توسط ادمین (صرفا جهت رفع مشکل کاربرانی که نیاز دارند تغییراتی در حسابشان داده شود) امکان مدیریت بخش دیدگاه‌های سایت امکان پذیرفتن دیدگاه کاربران بر اساس تایید مدیریت امکان انتشار دیدگاه کاربران بدون نیاز به تایید مدیریت امکان حذف، ویرایش، پذیرش و عدم پذیرش دیدگاه ارسال شده کاربران امکان فیلتر کردن کلمات برای بخش دیدگاه‌ها (می‌توانید کلماتی را که تشخصی می‌دهید نباید در دیدگاه نمایش داده شود را در تنظیمات اضافه کنید و زمانیکه کاربری در دیدگاهش از آن کلمات استفاده کند دیگر نمایش داده نمی‌شود) امکان مسدود کردن بخش دیدگاه مقالات و محصولات امکان مسدود کردن بخش دیدگاه برای محصولات مورد دلخواه شما امکان دریافت ایمیل، نام از کاربران مهمان هنگان ارسال دیدگاه امکان محدود کردن بخش دیدگاه‌ها به عضو بودن کاربران (کاربرانی که مهمان باشند امکان ارسال دیدگاه را ندارند مگر اینکه عضو باشند و لاگین شده باشند) بخش عضویت/ورود و پنل کاربری

چرا تعرفه و قیمت طراحی سایت در رویا وردپرس از بقیه کمتر است ؟ در دنیای کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات مرتبط رقابت‌های زیادی وجود دارد. از این رو سیاست تیم رویا وردپرس، رقابتی‌ترین تعرفه طراحی سایت را تدوین نموده و در اختیار مشتریان عزیز گذاشته است. اما به هیچ عنوان تاثیری در کیفیت خدمات طراحی سایت ارائه شده ندارد بلکه سعی سایت منبع کرده‌ایم تاکنون بالاترین کیفیت را در به مشتریان خود ارائه دهیم.

کلید موفقیت شما در دنیای وب صبوری و بعد منحصر به فرد و خلاقیت‌تان خواهد بود.

امکان ساخت انواع فرم با جابجا کردن المان‌ها با ماوس امکان ساخت انواع فرم که دارای طراحی وب سایت فروشگاهی فیلد‌‌های زیر است:

در طراحی این نوع از سایت ها دست شما به قسمت های مختلف باز است و هر نوع امکاناتی که بخواهید ، می توانید به راحتی پیاده سازی کنید.

پکیج اختصاصی رامان، مناسب افرادیست که وبسایت شخصی سازه شده و با امکانات دلخواه نیاز دارند. این پلن هیچ محدودیتی در طراحی و امکانات ندارد و با جلسه مشاوره یک ساعته رایگان می توانید به این موضوع پی ببرید که وبسایت شما به چه امکاناتی نیاز دارد و در آینده چگونه به کسب درآمد خواهد رسید. هزینه طراحی سایت با این پکیج نیز به صرفه می باشد.
اگر هاست و دامین داشته باشم از هزینه پکیج‌ها کسر می‌شود ؟ اگر شما قبلا دامین خود را ثبت نموده‌اید، این هزینه از پکیج شما کسر می‌شد. اما شرط داشتن پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته یکساله وب سایت شما، استفاده از هاست‌های اختصاصی ارائه شد در پکیج‌ها می‌باشد تا براساس تعهد تیم رویا وردپرس در ارائه خدمات باکیفیت رضایت شما و دیگر مشتریان را جلب نمائیم.

اخبار و رسانه تقریباً نوعی تفریح برای بیشتر افراد سرتاسر دنیا شناخته می‌شود. اگر از وردپرس برای سایت خبری خود استفاده کنید به دلیل سئو عالی أن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد موتورهای جستجو شوید و ترافیک زیادی دریافت کنید.

شما با وردپرس حتی می‌توانید شروع به منبع مقاله کسب درآمد دلاری نیز کنید! فقط باید تمرین زیادی داشته باشید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

اما باید متذکر شویم چون تابع قوانین حفظ حقوق و اطلاعات مشتری هستیم، هیچگونه سوء استفاده‌ای صورت نگرفته و در صورت تخطی از این موضوع مشتری این حق را دارد تا از مراجع قضایی علیه ما اعلام دعاوی نماید.

برای طراحی صفحات اینترنتی، نیاز به داشتن امکانات پیچیده نیست. حداقل هایی که نیاز داریم را در زیر مشاهده میکنید:

جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت با پکیج اختصاصی یا دریافت مشاوره رایگان، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین و فرم مشاوره درخواست خود را ارسال فرمایید.

قیمت‌ های ارزان طراحی سایت شروع دردسر است؛ پس برای دانش و تخصص طراحان بیشتر هزینه کنید.

این گونه سایت ها به نوبه خود جواب گوی نیاز مشتریان هستند. پس این امر زیاد هم نگران کننده نیست!

لیست قیمت طراحی سایت فروشگاهی با سیستم های مدیریت محتوا همانند وردپرس : طراحی سایت با این روش بسیار سریع تر و آسان تر انجام می شود ، و به همین دلیل قیمتی پایین تر نسبت به کدنویسی خواهد داشت.

سرعت پیشرفت شما با وردپرس بیشتر از هر چیزی خواهد شد و خیلی بیشتر از قبل می‌توانید گام‌های موفقیت را طی کنید و به بالاترین سطح ممکن پیشرفت برسید. آموزش وردپرس را همین الان شروع کنید.

تعرفه طراحی سایت داینامیک با وردپرس به‌مراتب پایین‌تر از پایتون است. در طراحی سایت وردپرس استانداردهای پیش فرض وردپرس برای یک سایت اعمال می‌شود.

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به آژانس دیجیتال مارکتینگ رامان می باشد

پس از اینکه هاست و دامنه مخصوص به خود را تهیه کردید حال وقت آن است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را بر روی هاست خود آپلود کنید که تمامی مراحل نصب وردپرس را می‌توانید در ویدیو آموزش نصب وردپرس فرا بگیرید.

پکیج اختصاصی رامان، مناسب افرادیست که وبسایت شخصی سازه شده و با امکانات دلخواه نیاز دارند. این پلن هیچ ادامه مطلب محدودیتی در طراحی و امکانات ندارد و با جلسه مشاوره یک ساعته رایگان می توانید به این موضوع پی ببرید که وبسایت شما به چه امکاناتی نیاز دارد و در آینده چگونه به کسب درآمد خواهد رسید. هزینه طراحی سایت با این پکیج نیز به صرفه می باشد.

Report this wiki page